Мобільний оператор, що входить до групи Вимпелком, шукає заміну маркетинг- директору.
З 4 жовтня президент компанії Київстар Ігор Литовченко взяв на себе управління маркетингом до призначення нового топ-менеджера цього напрямку.
Хедхантинг експатів з інших телеком-компаній в Україні навряд чи можливий, вважає Алла Пєсцова, директор Dopomoga IT&Telecom Resources. "Якби в Київстар готові були розглядати таку можливість, рішення вже було б прийнято. І навряд чи тоді обов'язки директора з маркетингу були передані президентові компанії", - пояснює вона.
Зараз на кадровому ринку спостерігається активна боротьба за досвідчених топ-менеджерів в телеком-галузі, стверджує Алла Пєсцова. "Експатів запрошують на різних етапах розвитку бізнесу. Наприклад, щоб ефективно впровадити стартап, а після передати проект місцевим управлінцям", - пояснює вона. В МТС, наприклад, позиції такого рівня найчастіше займають експати з московського офісу, які мають європейську практику або, як мінімум, європейську освіту. "У Лайфі (Астеліт, ТМ Life :)) теж звертаються до експатів-європейців, але також активно ведеться хантинг від своїх прямих конкурентів", - повідомила Алла.
Детальніше тут: http://biz.liga.net/all/telekom/stati/2626433-kadry-na-svyazi-pochemu-litovchenko-vozglavil-marketing-kievstar-.htm