Скоро

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підтримала IT Fest

За інформаційної підтримки DOPOMOGA IT&Telecom Resources 19 вересня 2015 команда GoIT проводить IT Fest!

Що це таке?

IT Fest — перша практична IT-конференція з фестивальним настроєм та кулуарними знайомствами, яка дає реальну цінність, енергію, план дій і мотивацію для розвитку.

Кому корисний IT Festhttp://goo.gl/NE4Apt?

Junior'ам, які прагнуть швидко розвиватися;

Тим, хто тільки планує почати свою кар'єру в IT.

Чим ми будемо дивувати учасників?

Окрім 20 доповідей у 7 різних напрямах від 14 спікерів рівня senior, ми підготували для тебе щось особливе! Те, від чого ти отримаєш практичну користь і зможеш використовувати відразу ж після івенту! wink emoticon Це — «Interactive Area»!

У Interactive Area на тебе чекають:

CV Crash Test — консультація від IT-рекрутерів;

English Level Crash Test з досвідченим викладачем;

Express advice від гуру FreeLance;

Спілкування з фахівцями у сфері: Frontend, QA, Java, iOS, Android;

Ментори, у яких можна отримати поради для розвитку;

Паркан оголошень;

Квест;

Інші приємні сюрпризи wink emoticon

Online-трансляція для тих, хто не може приїхати.

Що ти отримаєш на IT Fest?

Практичні знання та досвід спікерів, які ти одразу ж зможеш застосовувати на практиці;

Покроковий план розвитку та конкретні рішення від фахівців, які допоможуть тобі стати успішним швидше;

Знайомства, зв'язки, контакти, кількість яких залежатиме лише від твого прагнення спілкуватися!

Розвивайся, спілкуйся і відривайся одночасно на IT Fest!

Дізнатись більше: http://goo.gl/NE4Apt


19 червня команда DOPOMOGA IT&Telecom Resources відвідає #TRU Recruiting Unconference

TRU KIEV 2015 збирає в одному місці справжніх фанів своєї справи - фахівців з пошуку Tech Talents. Учасники будуть ділитись досвідом, обговорювати актуальні проблеми та вирішувати практичні завдання.

Захід відбудеться в рамках серії #TRU Unconference, які проходять по всьому світу. Формат неконференцій був заснований у листопаді 2009 року Біллом Бурманом. Головний акцент у таких заходах робиться на спілкуванні та вільному обміну ідеями. Для учасників існує лише 4 простих правила:

No Presentations
No PowerPoint
No Name Badges
No Pitching

На TRU KIEV паралельно діятимуть 3 треки: Міжнародний (30-40 осіб), Місцевий (30-40 осіб) та Геймінг/Практики (20 осіб).

Місце проведення: вул. Льва Толстого, 3, 4 поверх.


DOPOMOGA IT&Telecom Resources стала спонсором конференції TRU Kiev 2015

Раді повідомити, що DOPOMOGA IT&Telecom Resources стала спонсором конференції TRU Kiev 2015. TRU KIEV 2015 збирає в одному місці справжніх фанів своєї справи - фахівців з пошуку Tech Talents. Учасники будуть ділитись досвідом, обговорювати актуальні проблеми та вирішувати практичні завдання. Подія відбудеться 19 червня, о 10:00 за адресою вул Л. Толстого буд. 3. Приєднуйтесь!

Детальніша інформація за посиланням:


HR in IT: Best Practices Award 2015: премія в галузі високих технологій управління персоналом!

IT-галузь безперечно є найбільш прогресивною і перспективною галуззю економіки України. Основним капіталом IT-галузі є люди. З метою відзначити кращі практики управління людьми компанією RTC, за підтримки Асоціації HRFОRUM, заснована премія HR in IT: Best Practices Award.

Цього року церемонія нагородження переможців відбудеться в рамках Шостої Міжнародної конференції HR-IT`2015, яка пройде 21 травня в Києві.

Номінантом премії може стати будь-яка IT-компанія, що працює на території України. Прийом заявок стартує 15 квітня і триватиме рівно місяць.

Додаткову інформацію Ви можете отримати на сайті www.rtc.ua або електронною поштою info@rtc.ua.

Завантажити Положення про премію, а також анкету номінанта можна тут.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на конференцію HR-IT`2015.

ВАЖЛИВО! Якщо у Вас виникли будь-які складнощі при реєстрації на подію, відправте смс з Вашим ім'ям на телефонний номер 066 1212 493 і Вам зателефонують.


Новини

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підписала контракт з Saleslion, Фінляндія

Ми щасливі поділитися з вами цією чудовою новиною. Нещодавно DOPOMOGA IT&Telecom Resources успішно підписала договір про співпрацю з фінською компанією Saleslion.

Це агентство є піонером у сфері Інтернет-маркетингу та одним із найбільш активних впроваджувачів так званого “живого” маркетингу в Гельсінкі. Saleslion пропонує такі послуги: SEO, email-маркетинг, SMM, бренд-менеджмент, просування електронної комерції, консалтинг/навчання та багато іншого.

Дякуємо, Saleslion, за довіру. Сподіваємося на довгу й плідну співпрацю.

http://www.saleslion.fi/

Огляд ринку праці ІТ

DOPOMOGA IT&Telecom Resources на основі вітчизняних досліджень прослідкувала, як змінився ринок праці після останніх подій, і виявила основні тенденції.

Політична ситуація в Україні безперечно вплинула на всі сфери життя — ринок ІТ-спеціалістів не став виключенням. За даними Асоціації Інформаційних Технологій України, вітчизняний ринок ІТ-аутсорсингу є найбільш динамічним серед країн Східної і Центральної Європи. Останні три роки цей сектор показував приріст близько 12%. Тим не менш, ріст ринку праці в 2014 році порівняно з 2013 зменшився.

Деякі компанії втратили іноземних клієнтів, деякі — інвесторів. Така тенденція вже спричинила закриття маленьких ІТ-компаній і появу так званих “вільних” експертів. В наступні кілька місяців ринок праці буде частково поповнений кандидатами з продуктових і аутсорсингових компаній, а самі роботодавці потребуватимуть менше спеціалістів. Іншими словами, влітку ІТ-ринок перебуватиме в стані стагнації. У випадку стабілізації політичної ситуації, відбудеться певне нагрівання ринку праці восени.

Як і в попередні роки, найбільший дефіцит спеціалістів спостерігається у сфері програмного забезпечення — особливо це стосується розробки мобільних та веб додатків. Крім того, не вистачає фахівців, які працюють з великими даними.

Дуже чітко прослідковується ще одна тенденція — спеціалізація ринку праці. Приміром, в одних регіонах шукають веб-розробників, у той час як в інших відчувається потреба в розробці Java. Це позитивна тенденція, оскільки вона не лише сприяє активному розвиткові регіональної ІТ-індустрії, але й допомагає роботодавцям більш точно організувати пошук спеціалістів для кожного окремого проекту.

Вагомим є й той факт, що більшість іноземних компаній все-таки не перенесли свої офіси до інших країн, незважаючи на складну економічну й політичну ситуацію в Україні. Тож наш статус одного з найбільших центрів ІТ-аутсорсингу в світі практично не змінився.

Brain Basket Foundation

Нещодавно провідні ІТ-компанії — Ciklum, SoftServe, AVentures, EPAM Ukraine, GlobalLogic, Luxoft Ukraine — разом з новим українським урядом запустили досить амбіційний проект Brain Basket Foundation, мета якого змінити Україну та зробити її “джерелом талантів” для Європи.

Головна ціль, яку ставить перед собою проект — підготовка до 2020 року 100 000 додаткових програмістів, які працюватимуть на стартапах та стратегічних проектах всередині держави (наприклад, електронний уряд). Інші завдання можна окреслити такими сферами:

- розробка навчальних програм у співпраці з урядовими й комерційними установами;
- просування онлайн-освіти, яку пропонують провідні світові виші;
- створення комерційних навчальних центрів;
- залучення найкращих тренерів та лекторів, включаючи й іноземних;
- підтримка студентів, створення стипендій, кредитів і грантів;
- подальше працевлаштування найстаранніших студентів у провідні ІТ-компанії;
- залучення фінансування, іноземного й вітчизняного.

На думку Торбена Мейгарда, СЕО та засновника Ciklum, така ініціатива дає унікальний шанс для розвитку української ІТ-індустрії. Досвід, отриманий під час роботи на ІТ проектах закордоном, зміцнюватиме внутрішній ринок, забезпечуючи висококваліфікованих спеціалістів для впровадження електронного уряду або заснування власних продуктових компаній.

Колишній СОО Ciklum Роман Хміль підкреслює, що Фонд не обмежується лише програмістами, а охопить всі сфери, пов'язані з ринком ІТ.

Детальніша інформація про проект на сайті: http://brainbasketfoundation.com/ 

Тварини на роботі

Колись непопулярне й навіть дике рішення завести на роботі тварину останнім часом швидко знаходить підтримку серед вітчизняних компаній. За статистикою, вже зараз домашніх улюбленців тримають у 15-20 % офісів.

На думку американських дослідників, тварини на робочому місці не лише знижують стрес і піднімають настрій, але й позитивно впливають на продуктивність праці (напевно, в той момент, коли не перебираються по робочій клавіатурі комп'ютера до полиць із папками:)) Найбільш популярні офісні улюбленці — звичайно ж, рибки. Пояснити це дуже легко — мовчазні й невибагливі. На другому місці за симпатіями розташувалися дрібні гризуни- хомячки, пацюки та морські свинки. Є й такі сміливці в рядах офісних працівників, які домоглися у свого керівництва й орендодавця дозволу завести кішку, кролика або, наприклад, змію (трішки екзотики).

Важко не погодитися з тим, що наявність у діловому й строгому офісному просторі якоїсь милої істоти позитивно впливає на загальну атмосферу в команді, підвищуючи корпоративний дух і зближаючи колег. Приймати рішення про те, щоб завести тварину, потрібно колегіально й зі схвалення керівництва. При цьому функції з догляду за твариною теж варто розподілити завчасно, адже тепер це ще один додатковий обов'язок, який ляже на плечі когось із вас.

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання