Скоро

15 вересня в Києві відбудеться Форум "Приймання непопулярних рішень".

Кожному менеджеру рано чи пізно доводиться приймати непопулярні рішення. Чи можна при цьому уникнути соціального вибуху? Яким повинен стати бізнес в турбулентний час? Відповіді на ці питання ви знайдете саме на Форумі "ухвалення непопулярних рішень".

Метою Форуму є залучення якомога більшої кількості співробітників національного і зарубіжного HR-ринку, почути нові ідеї та інновації, обмінятися досвідом, налагодити конструктивний діалог між менеджерами і персоналом.

Концепція Форуму:
- 1 день
- Спікери форуму - практики бізнесу
- Досвідчені модератори
- Живі дискусії на актуальні теми
- Обмін думками
- Можливість призначити індивідуальну зустріч одному зі спікерів

Аудиторія Форуму: Власники бізнесу, Директора, ТОП-менеджери, Керівники департаментів, HR-Директора.

Спеціально для підписників HR Outlook і DOPOMOGA GROUP діє знижка 10%, при використанні промо-коду "Forum_HROutlook".

Більше інформації про Форум на сайті: http: //up-conference.com/forum-prinyatie-nepopulyarny-h-reshenij/    


Нагадаємо, що Відкриття HR-Bar. Перша зустріч. Київ відбудеться 2 вересня. http://up-conference.com/otkry-tie-hr-bar-pervaya-vstrecha-kiev/ 


IT Recruitment & Management 3.0.

11 червня в Харкові, за інформаційної підтримки DOPOMOGA IT & Telecom Resources, відбудеться наймасштабніше професійна подія в Україні в сфері підбору і управління персоналом в IT - 3 й Міжнародний IT HR Форум: IT Recruitment & Management 3.0.
Цікаво? - Так купуйте квитки!

Використовуй секретне слово "dopomoga_10%" і отримай знижку! :)
Детальніше про захід: http://hrconference.com.ua/ 


iForum 2016 відбудеться 20 квітня

Найбільша IT-конференція України і Східної Європи вже в 8-й раз збере інтернетчиків, бізнесменів, інвесторів і всіх, хто причетний до IT.
Конференція включає п'ять потоків. Це вже традиційні «Інтернет-бізнес / Cтартап»,
«Інтернет-реклама і просування», «Інтернет-технології», а також нові: «Освіта в інформаційну епоху» і «SVOD Europe Conference / Smart Cities Forum».
Крім того, на iForum-2016 представлений на власні очі прототип «розумного міста»: на 600 квадратних метрах розміститься експозиція продуктів в сфері робототехніки, доповненої і віртуальної реальності, розумних будинків і Інтернет речей, цифрового виробництва, поновлюваних джерел енергії, телекомунікацій, а також збору і обробки даних. Можна буде доторкнутися до майбутнього руками - в прямому сенсі цього слова.
Приходьте - і будьте в тренді.
Зареєструватися на конференцію можна на сайті iforum.ua, а отримати додаткову інформацію - по телефону 201 01 03.
Введіть при реєстрації Промокод 939207 і отримаєте знижку 10%.


У Києві пройде Міжнародна конференція HR-IT

Конференція пройде 7 квітня в HUB 4.0. Традиційно, весняна HR-IT пройде в форматі класичної конференції - 2 потоку часових доповідей, спілкування в кулуарах, а також нагородження переможців заснованої в минулому році за підтримки Асоціації HRFORUM премії HR-IT: Best Practices Award.

Уже сьогодні готують свої доповіді Катерина Губарєва (Global HRD Luxoft), Леся Бобик (HRD SoftServe), Олеся Кирильчук (директор по персоналу EPAM Україна), Анна Козакова, Ірина Топіліна і Леся Губа, Вікторія Мусіяченко, Людмила Кузьменко (HR Netcracker Ukraine), Андрій Ніколов.

Конференція HR-IT пройде вже в восьмий раз і основна частина учасників відвідує її не вперше.

Реєстрація, додаткова інформація: +38 066 12 12 493, 044 3626271;  info@rtc.ua;  skype rtc.ua;

https://www.facebook.com/hr.it.ukraine?ref=hl 


Новини

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підписала контракт з Saleslion, Фінляндія

Ми щасливі поділитися з вами цією чудовою новиною. Нещодавно DOPOMOGA IT&Telecom Resources успішно підписала договір про співпрацю з фінською компанією Saleslion.

Це агентство є піонером у сфері Інтернет-маркетингу та одним із найбільш активних впроваджувачів так званого “живого” маркетингу в Гельсінкі. Saleslion пропонує такі послуги: SEO, email-маркетинг, SMM, бренд-менеджмент, просування електронної комерції, консалтинг/навчання та багато іншого.

Дякуємо, Saleslion, за довіру. Сподіваємося на довгу й плідну співпрацю.

http://www.saleslion.fi/

Огляд ринку праці ІТ

DOPOMOGA IT&Telecom Resources на основі вітчизняних досліджень прослідкувала, як змінився ринок праці після останніх подій, і виявила основні тенденції.

Політична ситуація в Україні безперечно вплинула на всі сфери життя — ринок ІТ-спеціалістів не став виключенням. За даними Асоціації Інформаційних Технологій України, вітчизняний ринок ІТ-аутсорсингу є найбільш динамічним серед країн Східної і Центральної Європи. Останні три роки цей сектор показував приріст близько 12%. Тим не менш, ріст ринку праці в 2014 році порівняно з 2013 зменшився.

Деякі компанії втратили іноземних клієнтів, деякі — інвесторів. Така тенденція вже спричинила закриття маленьких ІТ-компаній і появу так званих “вільних” експертів. В наступні кілька місяців ринок праці буде частково поповнений кандидатами з продуктових і аутсорсингових компаній, а самі роботодавці потребуватимуть менше спеціалістів. Іншими словами, влітку ІТ-ринок перебуватиме в стані стагнації. У випадку стабілізації політичної ситуації, відбудеться певне нагрівання ринку праці восени.

Як і в попередні роки, найбільший дефіцит спеціалістів спостерігається у сфері програмного забезпечення — особливо це стосується розробки мобільних та веб додатків. Крім того, не вистачає фахівців, які працюють з великими даними.

Дуже чітко прослідковується ще одна тенденція — спеціалізація ринку праці. Приміром, в одних регіонах шукають веб-розробників, у той час як в інших відчувається потреба в розробці Java. Це позитивна тенденція, оскільки вона не лише сприяє активному розвиткові регіональної ІТ-індустрії, але й допомагає роботодавцям більш точно організувати пошук спеціалістів для кожного окремого проекту.

Вагомим є й той факт, що більшість іноземних компаній все-таки не перенесли свої офіси до інших країн, незважаючи на складну економічну й політичну ситуацію в Україні. Тож наш статус одного з найбільших центрів ІТ-аутсорсингу в світі практично не змінився.

Brain Basket Foundation

Нещодавно провідні ІТ-компанії — Ciklum, SoftServe, AVentures, EPAM Ukraine, GlobalLogic, Luxoft Ukraine — разом з новим українським урядом запустили досить амбіційний проект Brain Basket Foundation, мета якого змінити Україну та зробити її “джерелом талантів” для Європи.

Головна ціль, яку ставить перед собою проект — підготовка до 2020 року 100 000 додаткових програмістів, які працюватимуть на стартапах та стратегічних проектах всередині держави (наприклад, електронний уряд). Інші завдання можна окреслити такими сферами:

- розробка навчальних програм у співпраці з урядовими й комерційними установами;
- просування онлайн-освіти, яку пропонують провідні світові виші;
- створення комерційних навчальних центрів;
- залучення найкращих тренерів та лекторів, включаючи й іноземних;
- підтримка студентів, створення стипендій, кредитів і грантів;
- подальше працевлаштування найстаранніших студентів у провідні ІТ-компанії;
- залучення фінансування, іноземного й вітчизняного.

На думку Торбена Мейгарда, СЕО та засновника Ciklum, така ініціатива дає унікальний шанс для розвитку української ІТ-індустрії. Досвід, отриманий під час роботи на ІТ проектах закордоном, зміцнюватиме внутрішній ринок, забезпечуючи висококваліфікованих спеціалістів для впровадження електронного уряду або заснування власних продуктових компаній.

Колишній СОО Ciklum Роман Хміль підкреслює, що Фонд не обмежується лише програмістами, а охопить всі сфери, пов'язані з ринком ІТ.

Детальніша інформація про проект на сайті: http://brainbasketfoundation.com/ 

Тварини на роботі

Колись непопулярне й навіть дике рішення завести на роботі тварину останнім часом швидко знаходить підтримку серед вітчизняних компаній. За статистикою, вже зараз домашніх улюбленців тримають у 15-20 % офісів.

На думку американських дослідників, тварини на робочому місці не лише знижують стрес і піднімають настрій, але й позитивно впливають на продуктивність праці (напевно, в той момент, коли не перебираються по робочій клавіатурі комп'ютера до полиць із папками:)) Найбільш популярні офісні улюбленці — звичайно ж, рибки. Пояснити це дуже легко — мовчазні й невибагливі. На другому місці за симпатіями розташувалися дрібні гризуни- хомячки, пацюки та морські свинки. Є й такі сміливці в рядах офісних працівників, які домоглися у свого керівництва й орендодавця дозволу завести кішку, кролика або, наприклад, змію (трішки екзотики).

Важко не погодитися з тим, що наявність у діловому й строгому офісному просторі якоїсь милої істоти позитивно впливає на загальну атмосферу в команді, підвищуючи корпоративний дух і зближаючи колег. Приймати рішення про те, щоб завести тварину, потрібно колегіально й зі схвалення керівництва. При цьому функції з догляду за твариною теж варто розподілити завчасно, адже тепер це ще один додатковий обов'язок, який ляже на плечі когось із вас.

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання