Скоро

Конференція WOW-IT: PM & HR, Харків

Унікальне злиття тем по HR і PM, ігрові методики для засвоєння матеріалу  + Інтерактивне участь!

        WOW-IT: PM & HR - це перша конференція, створена з метою "подружити" різні напрямки в IT. Так, такого ще не було, і 12-го листопада в Харкові керівники проектів (PM-и) і менеджери по персоналу (HR-и) вперше зустрінуться на одному майданчику для обміну досвідом. Наші founder-и Вікторія Мусіяченко і Павло Моцарь - відомі професіонали IT-індустрії.

Приєднуйтесь! Вас чекають 19 максимально корисних майстер-класів - без зайвої води, заснованих на досвіді, розділених на 4 тематичні потоки: PM, HR, Inspiration, Gamification:
● Навчання профільних знань з управління людьми і командами - на потоках PM і HR.
● Натхнення на нові звершення завдяки нестандартному потоку Inspiration.
● Інноваційні ігрові підходи для підвищення ефективності роботи і залучення членів команди - в напрямку Gamification.
Дивіться програму кожного потоку на http://wow-it.org/

Для Вас виступатимуть професіонали в своїй області, готові запросто поділитися своїм досвідом:
● Ольга Мельникова з компанії Intel, USA;
● Jon Dixon - Freelance-recruiter, Great Britain;
● Олексій Виноградов - Сo-founder, CEO IT-компанії Videal;
● Вікторія Мусіяченко - HR Director великої IT-компанії (700+);
● Павло Моцарь - СЕО IT-компанії Atom Cream;
● Світлана Мухіна - коуч Luxoft;
● Юлія Дика - автор книг, професіонал по натхненню, арт-терапевт;
● Наташа Карпова - фасилітатор, навчаючи більше 1000 чоловік;
● Вікторія Мусіяченко - HR Director;
● Таїсія Мукій - Директор технічної лабораторії "Вінахiднік"
● Роман Кандибур - режисер плейбек-театру "Сусіди" і ін.
та інші експерти.

Ваше WOW-настрій ми повністю беремо на себе і готуємо цілий мішок WOW-фішок - цікаві акції, конкурси та розваги.

Ну і, звичайно ж, Вас чекає крутий нетворкінг - понад 300 учасників !. Нудьгувати не доведеться, вже повірте!

А мамам більше не потрібно переживати за діточок - ми подбали і про них. Працюватиме спеціальна Mom & baby friendly zone для самих маленьких наших гостей (до 4-х років), і батьки зможуть комфортно взяти участь в конференції.

До 7-го жовтня діють найвигідніша вартість квитків на сайті http://wow-it.org/, поспішайте зареєструватися :).

Приходьте, приїжджайте, прилітайте за WOW-настроєм і новими знаннями на WOW-IT: PM & HR!


V виставка-форум з управління людським капіталом HUMAN CAPITAL FORUM 2016 вже скоро!

19-20 жовтня в Центр подій Nivki-hall відбудеться Ювілейна виставка-форум HUMAN CAPITAL FORUM 2016.
Щорічно команда S-TEAM готує унікальний захід в сфері людського капіталу, де зберуться експерти з управління та навчання.


На виставці будуть представлені провідні українські та зарубіжні провайдери тренінгових і консалтингових послуг.
На форумі спеціально запрошені спікери виступлять з доповідями на найактуальніші теми в сфері управління людським капіталом, а слухачі зможуть взяти участь в дискусіях і «круглих столах».


Виставка-форум Human Capital Forum - це ефективний майданчик для ділових зустрічей і перспективних знайомств, корисна кожному учаснику і відвідувачу.


Не пропустіть шанс отримати квиток на форум до 30 вересня по супер ціною 3000 грн. , З 1 жовтня ціна квитка буде становитиме 3500 грн.
Купити квиток на форум: https://hcf2016.ticketforevent.com/
Для наших партнерів діє 5% знижка, за умови використання промо-коду 427998.


Замовити безкоштовне запрошення: https://hcf2016.ticketforevent.com/
Контакти організаторів:
Тел .: +380672148590; +380444619493
e-mail: hcf@s-team.kiev.ua
Сайт: http://hcf.kiev.ua/
Сторінки в соц.сетях:
VK: https://vk.com/h_c_f
FB: https://www.facebook.com/HumanCapitalForum/


Міжнародна конференція Outsource People 2016 пройде 4 та 5 листопада у Києві

4 і 5 листопада, за інформаційної підтримки DOPOMOGA IT & Telecom Resources, відбудеться Міжнародна конференція по бізнесу на сервісній розробці ПЗ - Outsource People 2016.
Більше інформації про конференцію: http://goo.gl/wcU3AF 


7 жовтня в Києві пройде 4-й Міжнародний IT HR Форум

7 жовтня в Києві відбудеться наймасштабніша подія в сфері підбору і управління персоналом в IT - 4-й Міжнародний IT HR Форум: IT Recruitment & Management 3.0.

IT Recruitment & Management 3.0 - це місце зустрічі професіоналів в сфері управління персоналом в IT і власників бізнесу з усієї України, для обміну досвідом, обговорення актуальних питань і отримання практичних і ефективних методів управління людськими ресурсами.

Своїм досвідом у цьому році поділяться експерти з Європи та України. Уже підтвердив свою участь Мартін Лі з Великобританії, експерт IT рекрутингу. Мартін один з 3-х найкращих рекрутерів в Великобританії і один з 20-ти кращіх в світі.

З українських професіоналів вже підтвердили участь: Віка Придатко, експерт в IT рекрутменті; Тетяна Давидова, HR Manager компанії Playtech; Ірина Топіліна, HR директор компанії «Lizard Soft»; Ігор Солодов, тренер по комунікаційним навичкам для IT компаній, коуч в Pucelik Consulting Group; Лейла Алієва, керівник проекту ACTION LEARNING в Україні, коуч, бізнес-тренер. та ін.
Цього разу на Форумі паралельно працюватимуть 2 потоки присвячені: рекрутменту і HR. Всього очікується близько 15 спікерів.

Не пропустіть можливість стати учасником найбільшого заходу, присвяченого управління людськими ресурсами в IT сфері, презентувати свою компанію і отримати корисну інформацію для подальшого професійного розвитку. 

Більш детальна інформація, а також умови участі та реєстрації на Форум - на сайті: http://bit.ly/2bAjasu

До 1 вересня діє спеціальна ціна, встигни зареєструватися!

Слідкуйте за новинами в соціальних мережах і першими дізнавайтеся про спікерів та акції: https://www.facebook.com/it.hr.forum 


Новини

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підписала контракт з Saleslion, Фінляндія

Ми щасливі поділитися з вами цією чудовою новиною. Нещодавно DOPOMOGA IT&Telecom Resources успішно підписала договір про співпрацю з фінською компанією Saleslion.

Це агентство є піонером у сфері Інтернет-маркетингу та одним із найбільш активних впроваджувачів так званого “живого” маркетингу в Гельсінкі. Saleslion пропонує такі послуги: SEO, email-маркетинг, SMM, бренд-менеджмент, просування електронної комерції, консалтинг/навчання та багато іншого.

Дякуємо, Saleslion, за довіру. Сподіваємося на довгу й плідну співпрацю.

http://www.saleslion.fi/

Огляд ринку праці ІТ

DOPOMOGA IT&Telecom Resources на основі вітчизняних досліджень прослідкувала, як змінився ринок праці після останніх подій, і виявила основні тенденції.

Політична ситуація в Україні безперечно вплинула на всі сфери життя — ринок ІТ-спеціалістів не став виключенням. За даними Асоціації Інформаційних Технологій України, вітчизняний ринок ІТ-аутсорсингу є найбільш динамічним серед країн Східної і Центральної Європи. Останні три роки цей сектор показував приріст близько 12%. Тим не менш, ріст ринку праці в 2014 році порівняно з 2013 зменшився.

Деякі компанії втратили іноземних клієнтів, деякі — інвесторів. Така тенденція вже спричинила закриття маленьких ІТ-компаній і появу так званих “вільних” експертів. В наступні кілька місяців ринок праці буде частково поповнений кандидатами з продуктових і аутсорсингових компаній, а самі роботодавці потребуватимуть менше спеціалістів. Іншими словами, влітку ІТ-ринок перебуватиме в стані стагнації. У випадку стабілізації політичної ситуації, відбудеться певне нагрівання ринку праці восени.

Як і в попередні роки, найбільший дефіцит спеціалістів спостерігається у сфері програмного забезпечення — особливо це стосується розробки мобільних та веб додатків. Крім того, не вистачає фахівців, які працюють з великими даними.

Дуже чітко прослідковується ще одна тенденція — спеціалізація ринку праці. Приміром, в одних регіонах шукають веб-розробників, у той час як в інших відчувається потреба в розробці Java. Це позитивна тенденція, оскільки вона не лише сприяє активному розвиткові регіональної ІТ-індустрії, але й допомагає роботодавцям більш точно організувати пошук спеціалістів для кожного окремого проекту.

Вагомим є й той факт, що більшість іноземних компаній все-таки не перенесли свої офіси до інших країн, незважаючи на складну економічну й політичну ситуацію в Україні. Тож наш статус одного з найбільших центрів ІТ-аутсорсингу в світі практично не змінився.

Brain Basket Foundation

Нещодавно провідні ІТ-компанії — Ciklum, SoftServe, AVentures, EPAM Ukraine, GlobalLogic, Luxoft Ukraine — разом з новим українським урядом запустили досить амбіційний проект Brain Basket Foundation, мета якого змінити Україну та зробити її “джерелом талантів” для Європи.

Головна ціль, яку ставить перед собою проект — підготовка до 2020 року 100 000 додаткових програмістів, які працюватимуть на стартапах та стратегічних проектах всередині держави (наприклад, електронний уряд). Інші завдання можна окреслити такими сферами:

- розробка навчальних програм у співпраці з урядовими й комерційними установами;
- просування онлайн-освіти, яку пропонують провідні світові виші;
- створення комерційних навчальних центрів;
- залучення найкращих тренерів та лекторів, включаючи й іноземних;
- підтримка студентів, створення стипендій, кредитів і грантів;
- подальше працевлаштування найстаранніших студентів у провідні ІТ-компанії;
- залучення фінансування, іноземного й вітчизняного.

На думку Торбена Мейгарда, СЕО та засновника Ciklum, така ініціатива дає унікальний шанс для розвитку української ІТ-індустрії. Досвід, отриманий під час роботи на ІТ проектах закордоном, зміцнюватиме внутрішній ринок, забезпечуючи висококваліфікованих спеціалістів для впровадження електронного уряду або заснування власних продуктових компаній.

Колишній СОО Ciklum Роман Хміль підкреслює, що Фонд не обмежується лише програмістами, а охопить всі сфери, пов'язані з ринком ІТ.

Детальніша інформація про проект на сайті: http://brainbasketfoundation.com/ 

Тварини на роботі

Колись непопулярне й навіть дике рішення завести на роботі тварину останнім часом швидко знаходить підтримку серед вітчизняних компаній. За статистикою, вже зараз домашніх улюбленців тримають у 15-20 % офісів.

На думку американських дослідників, тварини на робочому місці не лише знижують стрес і піднімають настрій, але й позитивно впливають на продуктивність праці (напевно, в той момент, коли не перебираються по робочій клавіатурі комп'ютера до полиць із папками:)) Найбільш популярні офісні улюбленці — звичайно ж, рибки. Пояснити це дуже легко — мовчазні й невибагливі. На другому місці за симпатіями розташувалися дрібні гризуни- хомячки, пацюки та морські свинки. Є й такі сміливці в рядах офісних працівників, які домоглися у свого керівництва й орендодавця дозволу завести кішку, кролика або, наприклад, змію (трішки екзотики).

Важко не погодитися з тим, що наявність у діловому й строгому офісному просторі якоїсь милої істоти позитивно впливає на загальну атмосферу в команді, підвищуючи корпоративний дух і зближаючи колег. Приймати рішення про те, щоб завести тварину, потрібно колегіально й зі схвалення керівництва. При цьому функції з догляду за твариною теж варто розподілити завчасно, адже тепер це ще один додатковий обов'язок, який ляже на плечі когось із вас.

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання