Скоро

DOPOMOGA IT&Telecom Resources обмінялася досвідом з IT-рекрутерами з усієї країни під час конференції HR-IT

Директор DOPOMOGA IT & Telecom Resources Алла Пєсцова презентувала на щорічній конференції, присвяченій управлінню персоналом в IT-сфері, унікальну доповідь "Підбір рідкісних фахівців: вийти за межі дозволеного", в ході якої надала готові рішення підбору "рідкісних птахів" й презентувала власні практики.

Особиста подяка організатора HR IT Оксани Краснопольської: "Дякую за Вашу доповідь і участь у нашій конференції. Завжди приємно, коли діляться досвідом практики! Сподіваємося, що і для Вас участь у нашій конференції була цікавою і плідною.
Бачимо по Facebook та інших соціальних мережах, як багато корисних знайомств сталося на нашому заході, а значить, одна з цілей досягнута. А так як Ваша доповідь і доповіді інших спікерів були дуже цікавими і актуальними, сподіваємося, що наш захід дасть ще один поштовх для розвитку HR в IT."

DOPOMOGA IT & Telecom Resources - генеральний рекрутинговий партнер HR-IT.

Пост-реліз HR IT http://hr-it.org.ua/otchety_konferencii/hr_it2013/ 

Фотозвіт HR IT https://picasaweb.google.com/101081481270564667218/HRIT2013 


Поради від DOPOMOGA IT & Telecom Resources під час практичної конференції «RECRUITING ON TOP-2013».

13 червня в Києві відбулася практична конференція для керівників відділів персоналу та професійних рекрутерів "RECRUITING ON TOP-2013", під час якої Алла Пєсцова доповідала у рамках круглого столу на тему "Яка ефективність соціальних мереж у рекрутигу: одиничні результати чи повноцінний канал залучення кандидатів?". Були розглянуті питання:

* Які соціальні ресурси можна використовувати для пошуку кандидатів?
* Як оцінити результати роботи через соціальні мережі?
* Які є  ризики під час використання соціальних мереж?
* Як стримувати натиск кандидатів, які знаходять рекрутера в соціальних мережах?
* Як шукати рекомендації в інтернет ресурсах?
* Питання етики за використання інформації в соціальних мережах.

Фотозвіт http://alturl.com/p73dk 

Офіційний сайт конференції http://www.pcg-event.com/event_details.php?conf=23&wt=0#k 


DOPOMOGA IT&Telecom Resources - генеральний партнер міжнародної конференції IT Weekend Ukraine 2013

IT Weekend Ukraine 2013 – міжнародна конференція для лідерів ІТ-галузі, яку організовує компанія SoftServe. Головний фокус конференції – інноваційні дослідження в розробці додатків до мобільних пристроїв, якісна розробка програмного забезпечення, ефективне управління командою та покращення бізнес-систем.

У присутніх на конференції буде можливість ознайомитися із процесами розробки програмного забезпечення на прикладі проектів таких світових гігантів як Adobe, BMC Software, GlobalLogic, Microsoft, Luxoft, SoftServe, Skype, Zentelligence, Яндекс тощо, подискутувати про нові можливості та нагальні питання у розробці програмного забезпечення.

Після офіційної частини конференції відбудеться урочисте нагородження найкращих професіоналів IT-галузі - Ukrainian IT Awards 2013.

DOPOMOGA IT&Telecom Resources надасть конференції широку медіапідтримку серед IT-рекрутерів та IT-спеціалістів за рахунок реклами на офіційному сайті, на сторінці у Facebook http://alturl.com/fcwz6 та у дайджесті HR Outlook.

Офіційний сайт http://itweekend.ua  


Новини

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підписала контракт з Saleslion, Фінляндія

Ми щасливі поділитися з вами цією чудовою новиною. Нещодавно DOPOMOGA IT&Telecom Resources успішно підписала договір про співпрацю з фінською компанією Saleslion.

Це агентство є піонером у сфері Інтернет-маркетингу та одним із найбільш активних впроваджувачів так званого “живого” маркетингу в Гельсінкі. Saleslion пропонує такі послуги: SEO, email-маркетинг, SMM, бренд-менеджмент, просування електронної комерції, консалтинг/навчання та багато іншого.

Дякуємо, Saleslion, за довіру. Сподіваємося на довгу й плідну співпрацю.

http://www.saleslion.fi/

Огляд ринку праці ІТ

DOPOMOGA IT&Telecom Resources на основі вітчизняних досліджень прослідкувала, як змінився ринок праці після останніх подій, і виявила основні тенденції.

Політична ситуація в Україні безперечно вплинула на всі сфери життя — ринок ІТ-спеціалістів не став виключенням. За даними Асоціації Інформаційних Технологій України, вітчизняний ринок ІТ-аутсорсингу є найбільш динамічним серед країн Східної і Центральної Європи. Останні три роки цей сектор показував приріст близько 12%. Тим не менш, ріст ринку праці в 2014 році порівняно з 2013 зменшився.

Деякі компанії втратили іноземних клієнтів, деякі — інвесторів. Така тенденція вже спричинила закриття маленьких ІТ-компаній і появу так званих “вільних” експертів. В наступні кілька місяців ринок праці буде частково поповнений кандидатами з продуктових і аутсорсингових компаній, а самі роботодавці потребуватимуть менше спеціалістів. Іншими словами, влітку ІТ-ринок перебуватиме в стані стагнації. У випадку стабілізації політичної ситуації, відбудеться певне нагрівання ринку праці восени.

Як і в попередні роки, найбільший дефіцит спеціалістів спостерігається у сфері програмного забезпечення — особливо це стосується розробки мобільних та веб додатків. Крім того, не вистачає фахівців, які працюють з великими даними.

Дуже чітко прослідковується ще одна тенденція — спеціалізація ринку праці. Приміром, в одних регіонах шукають веб-розробників, у той час як в інших відчувається потреба в розробці Java. Це позитивна тенденція, оскільки вона не лише сприяє активному розвиткові регіональної ІТ-індустрії, але й допомагає роботодавцям більш точно організувати пошук спеціалістів для кожного окремого проекту.

Вагомим є й той факт, що більшість іноземних компаній все-таки не перенесли свої офіси до інших країн, незважаючи на складну економічну й політичну ситуацію в Україні. Тож наш статус одного з найбільших центрів ІТ-аутсорсингу в світі практично не змінився.

Brain Basket Foundation

Нещодавно провідні ІТ-компанії — Ciklum, SoftServe, AVentures, EPAM Ukraine, GlobalLogic, Luxoft Ukraine — разом з новим українським урядом запустили досить амбіційний проект Brain Basket Foundation, мета якого змінити Україну та зробити її “джерелом талантів” для Європи.

Головна ціль, яку ставить перед собою проект — підготовка до 2020 року 100 000 додаткових програмістів, які працюватимуть на стартапах та стратегічних проектах всередині держави (наприклад, електронний уряд). Інші завдання можна окреслити такими сферами:

- розробка навчальних програм у співпраці з урядовими й комерційними установами;
- просування онлайн-освіти, яку пропонують провідні світові виші;
- створення комерційних навчальних центрів;
- залучення найкращих тренерів та лекторів, включаючи й іноземних;
- підтримка студентів, створення стипендій, кредитів і грантів;
- подальше працевлаштування найстаранніших студентів у провідні ІТ-компанії;
- залучення фінансування, іноземного й вітчизняного.

На думку Торбена Мейгарда, СЕО та засновника Ciklum, така ініціатива дає унікальний шанс для розвитку української ІТ-індустрії. Досвід, отриманий під час роботи на ІТ проектах закордоном, зміцнюватиме внутрішній ринок, забезпечуючи висококваліфікованих спеціалістів для впровадження електронного уряду або заснування власних продуктових компаній.

Колишній СОО Ciklum Роман Хміль підкреслює, що Фонд не обмежується лише програмістами, а охопить всі сфери, пов'язані з ринком ІТ.

Детальніша інформація про проект на сайті: http://brainbasketfoundation.com/ 

Тварини на роботі

Колись непопулярне й навіть дике рішення завести на роботі тварину останнім часом швидко знаходить підтримку серед вітчизняних компаній. За статистикою, вже зараз домашніх улюбленців тримають у 15-20 % офісів.

На думку американських дослідників, тварини на робочому місці не лише знижують стрес і піднімають настрій, але й позитивно впливають на продуктивність праці (напевно, в той момент, коли не перебираються по робочій клавіатурі комп'ютера до полиць із папками:)) Найбільш популярні офісні улюбленці — звичайно ж, рибки. Пояснити це дуже легко — мовчазні й невибагливі. На другому місці за симпатіями розташувалися дрібні гризуни- хомячки, пацюки та морські свинки. Є й такі сміливці в рядах офісних працівників, які домоглися у свого керівництва й орендодавця дозволу завести кішку, кролика або, наприклад, змію (трішки екзотики).

Важко не погодитися з тим, що наявність у діловому й строгому офісному просторі якоїсь милої істоти позитивно впливає на загальну атмосферу в команді, підвищуючи корпоративний дух і зближаючи колег. Приймати рішення про те, щоб завести тварину, потрібно колегіально й зі схвалення керівництва. При цьому функції з догляду за твариною теж варто розподілити завчасно, адже тепер це ще один додатковий обов'язок, який ляже на плечі когось із вас.

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання