Скоро

Тренинг "Стратегия привлечения талантов основанное на EVP и бренд работодателя" скоро в Киеве

12 Октября в Киеве, дайджест HR Outlook и DOPOMOGA IT&Telecom Resources, организовывают тренинг на тему «Talent Attraction based on EVP and Employer Branding».

Цель тренинга: предоставить практические знания и набор инструментов, которые позволят провести аудит, оценить и разработать специальную стратегию привлечения талантов на основе ценностей компании и ценностей для сотрудников, используя традиционные и нетрадиционные стратегии найма, такие как recruitment marketing и inbound привлечение талантов. 

Спикером выступит Adriano Corso, Recruiting Marketing Manager в Davis Nolan и Next Generation.

На данный момент Adriano разрабатывает инновационные стратегии по привлечению талантов с активным использованием inbound маркетинга. Ранее занимал позицию Talent Community Manager и Recruitment Marketing Consultant в IBM Talent Acquisition&Optimization, где работал над цифровыми и онлайн рекрутинговыми маркетинговыми мероприятиями.

Более подробную информацию о спикере можно узнать на официальном сайте: 
http://www.adrianocorso.net/ 

Регистрационная форма: https://goo.gl/BiU26L 

При регистрации друга или коллеги действует 5% скидка.

Подробнее о мероприятии: https://www.facebook.com/events/120731691874276/


Прийшов час зібратися в 7-й раз - в Києві на Outsource People!

2 рази на рік директора та керівники сервісних IT компаній з усіх країн Восточної Європи з'їжджаються на конференцію Outsource people! 
Прийшов час зібратися в 7-й раз - в Києві, 13 -14 жовтня 2017 року.

Outsource people - це міжнародна спеціалізована конференція по бізнесу в сфері сервісного обслуговування ПЗ. Вона створена для обміну між підприємцями досвідом розвитку сервісного бізнесу, виходу на західні ринки та створення міцних команд.

Захід відрізняється продуманим мережевим оформленням і сильними доповідями по 6 потоків за 2 дні: бізнес-стратегія, продажі в ІТ, маркетинг в ІТ, оперативний розвиток, робота для електронної комерції, відмовостійкість.
Приєднуйтесь! Білети ще можна купити на сайті: https://outsource-people.com/

Для наших підписників діє 5% знижка! Варто лише використати промо код: DOPOMOGAIT

Рівень учасників: засновник, генеральний директор, менеджер з маркетингу, бізнес-розробник, бізнес-аналітик, менеджер проектів. Очікується близько 1500 учасників (в минулому році зібралося 1000 чол.)

Вже підтвердили свою участь такі відомі спікери як:
Давид Браун - генеральний директор @ TemplateMonsters;
Женя Розинский - Стратегічний радник @ Мірігос;
Виктор Шальнев - генеральний директор @ NIX Solutions Ltd;
Мануель де Вітс - консультант з продажу та маркетингу @ IT аутсорсингових компаній;
Александр Медовой - генеральний директор і засновник @ AltexSoft;
Мэтт Мур - голова @ TEAM International;

Що буде на Outsource People 2017 Kyiv: 
- обговорення тенденцій та важливих подій у бізнесі cервісної розробки ПЗ;
- розбір успішних ідей та причин невдач при виході на різні ринки;
- вивчення нових методів маркетингу та продажів західним замовникам;
- обмін особливостями роботи з клієнтами сфери електронної комерції;
- рекомендації щодо організації віддалених команд, правильного делегування, ефективної комунікації з клієнтами;
- огляди напрямів для розвитку компанії та створення власного продукту.

Основною фішкою конференції є найсильніша спільнота умних і цілеспрямованих людей. Люди, які вміють робити бізнес і хочуть зробити його краще.
Забронювати квиток: https://outsource-people.com/
При корпоративній покупці від 2 квитків ціна діє знижка від 3% до 8%.

До зустрічі в Києві - 13 і 14 жовтня!


19 червня у Києві стартує профорієнтаційний модуль Діти IT

19 червня у Києві стартує літня сесія Діти IT. Запрошуємо на проект підлітків 13-16 років, які хочуть познайомитися з IT сферой і зрозуміти чим живуть її представники.

Модуль спрямований на те, щоб допомогти школярам знайти своє покликання, дати можливість спробувати себе в ролі IT-фахівця і пропустити крізь себе всі процеси спеціальності. Учасники зможуть отримати нові знання та навички, весело провести час і познайомитися з новими друзями.

Завдяки професіоналізму тренерів всього за 4 дні вони зануряться в атмосферу роботи IT-агентства, дізнаються головні тренди розвитку IT-ринку, познайомляться зі спеціальностями IT-сфери. А також отримають поради про те як можна реалізовувати себе в цьому напрямку вже зараз. Кожен день проекту присвячений окремій темі, що робить програму яскравою і насиченою. Заняття проходять у легкій практично-ігровій формі. З учасниками працюють досвідчені тренери та практикуючі співробітники IT-компаній.

Модуль Діти IT буде проходити з 19 по 22 червня (пн-чт), з 10:00 до 14:00 м. Київ. Час занять може змінитися.

Для участі в модулі Діти IT необхідно заповнити форму реєстрації: https: //goo.gl/Mmnhdb 

Участь безкоштовна, кількість місць обмежена.

Як стартував проект Діти Професій дивіться тут: http://www.slideshare.net/DOPOMOGA_Ukraine/hr-38563114


27 травня відбудеться ювілейний Міжнародний IT HR Форум: IT Recruitment & Management 3.0

27 травня в Києві відбудеться наймасштабніша подія в сфері підбору і управління персоналом в IT - 5-й Міжнародний IT HR Форум: IT Recruitment & Management 3.0. 

IT Recruitment & Management 3.0 - це місце зустрічі професіоналів в сфері управління персоналом в IT і власників бізнесу з усієї України, для обміну досвідом, обговорення актуальних питань і отримання практичних і ефективних методів управління людськими ресурсами.

Своїм досвідом у цьому році поділяться експерти з Європи та України. Спікери, які вже підтвердили участь:

- Anna Lewis, академічний лідер програми MA in Human Resources and Organization Development LvBS, Великобританія. Більше 20 років досвіду роботи в HR з такими компаніями як Yamaha, Samsung, Mott McDonald (UK) і Heineken Poland.

- Надія Васильєва, General Manager at Microsoft HUB, PhD.

- Олексій Соколов, CEO в Sky-tech.

- Олена Маркіна, Employee Experience Manager в HRN Будапешт, Угорщина.

- Tatyana Murashchenko, CEO в Recruiting Melon Agency, Польща

- Олексій Шуна, HR Marketing Specialist, DataArt, Санкт-Петербург

- Анна Козакова, Co-founder консалтингової компанії "Achievement House", експерт в області IT-рекрутингу.

- Анастасія Стеценко, HR Marketing Specialist, DataArt

- Катерина Дробот, PR & Communications Manager, MacPaw

На Форумі традиційно працюватимуть 2 потоки, присвячені: рекрутменту і HR. 

Не пропустіть можливість стати учасником найбільшого заходу, присвяченого управлінню людськими ресурсами в IT сфері, презентувати свою компанію і отримати корисну інформацію для подальшого професійного розвитку. 

Більш детальна інформація, а також умови участі та реєстрації на Форум - на сайті: http://hrconference.com.ua/,

Приємна новина! При використанні промо коду DOPOMOGA ви отримаєте 5% знижку на вхідний квиток!

 Слідкуйте за новинами в соціальних мережах і першими дізнавайтеся про спікерів та акціях:

Facebook: https://www.facebook.com/it.hr.forum 

Захід на Facebook: https://www.facebook.com/events/1291515747584827/ 


Новини

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підписала контракт з Saleslion, Фінляндія

Ми щасливі поділитися з вами цією чудовою новиною. Нещодавно DOPOMOGA IT&Telecom Resources успішно підписала договір про співпрацю з фінською компанією Saleslion.

Це агентство є піонером у сфері Інтернет-маркетингу та одним із найбільш активних впроваджувачів так званого “живого” маркетингу в Гельсінкі. Saleslion пропонує такі послуги: SEO, email-маркетинг, SMM, бренд-менеджмент, просування електронної комерції, консалтинг/навчання та багато іншого.

Дякуємо, Saleslion, за довіру. Сподіваємося на довгу й плідну співпрацю.

http://www.saleslion.fi/

Огляд ринку праці ІТ

DOPOMOGA IT&Telecom Resources на основі вітчизняних досліджень прослідкувала, як змінився ринок праці після останніх подій, і виявила основні тенденції.

Політична ситуація в Україні безперечно вплинула на всі сфери життя — ринок ІТ-спеціалістів не став виключенням. За даними Асоціації Інформаційних Технологій України, вітчизняний ринок ІТ-аутсорсингу є найбільш динамічним серед країн Східної і Центральної Європи. Останні три роки цей сектор показував приріст близько 12%. Тим не менш, ріст ринку праці в 2014 році порівняно з 2013 зменшився.

Деякі компанії втратили іноземних клієнтів, деякі — інвесторів. Така тенденція вже спричинила закриття маленьких ІТ-компаній і появу так званих “вільних” експертів. В наступні кілька місяців ринок праці буде частково поповнений кандидатами з продуктових і аутсорсингових компаній, а самі роботодавці потребуватимуть менше спеціалістів. Іншими словами, влітку ІТ-ринок перебуватиме в стані стагнації. У випадку стабілізації політичної ситуації, відбудеться певне нагрівання ринку праці восени.

Як і в попередні роки, найбільший дефіцит спеціалістів спостерігається у сфері програмного забезпечення — особливо це стосується розробки мобільних та веб додатків. Крім того, не вистачає фахівців, які працюють з великими даними.

Дуже чітко прослідковується ще одна тенденція — спеціалізація ринку праці. Приміром, в одних регіонах шукають веб-розробників, у той час як в інших відчувається потреба в розробці Java. Це позитивна тенденція, оскільки вона не лише сприяє активному розвиткові регіональної ІТ-індустрії, але й допомагає роботодавцям більш точно організувати пошук спеціалістів для кожного окремого проекту.

Вагомим є й той факт, що більшість іноземних компаній все-таки не перенесли свої офіси до інших країн, незважаючи на складну економічну й політичну ситуацію в Україні. Тож наш статус одного з найбільших центрів ІТ-аутсорсингу в світі практично не змінився.

Brain Basket Foundation

Нещодавно провідні ІТ-компанії — Ciklum, SoftServe, AVentures, EPAM Ukraine, GlobalLogic, Luxoft Ukraine — разом з новим українським урядом запустили досить амбіційний проект Brain Basket Foundation, мета якого змінити Україну та зробити її “джерелом талантів” для Європи.

Головна ціль, яку ставить перед собою проект — підготовка до 2020 року 100 000 додаткових програмістів, які працюватимуть на стартапах та стратегічних проектах всередині держави (наприклад, електронний уряд). Інші завдання можна окреслити такими сферами:

- розробка навчальних програм у співпраці з урядовими й комерційними установами;
- просування онлайн-освіти, яку пропонують провідні світові виші;
- створення комерційних навчальних центрів;
- залучення найкращих тренерів та лекторів, включаючи й іноземних;
- підтримка студентів, створення стипендій, кредитів і грантів;
- подальше працевлаштування найстаранніших студентів у провідні ІТ-компанії;
- залучення фінансування, іноземного й вітчизняного.

На думку Торбена Мейгарда, СЕО та засновника Ciklum, така ініціатива дає унікальний шанс для розвитку української ІТ-індустрії. Досвід, отриманий під час роботи на ІТ проектах закордоном, зміцнюватиме внутрішній ринок, забезпечуючи висококваліфікованих спеціалістів для впровадження електронного уряду або заснування власних продуктових компаній.

Колишній СОО Ciklum Роман Хміль підкреслює, що Фонд не обмежується лише програмістами, а охопить всі сфери, пов'язані з ринком ІТ.

Детальніша інформація про проект на сайті: http://brainbasketfoundation.com/ 

Тварини на роботі

Колись непопулярне й навіть дике рішення завести на роботі тварину останнім часом швидко знаходить підтримку серед вітчизняних компаній. За статистикою, вже зараз домашніх улюбленців тримають у 15-20 % офісів.

На думку американських дослідників, тварини на робочому місці не лише знижують стрес і піднімають настрій, але й позитивно впливають на продуктивність праці (напевно, в той момент, коли не перебираються по робочій клавіатурі комп'ютера до полиць із папками:)) Найбільш популярні офісні улюбленці — звичайно ж, рибки. Пояснити це дуже легко — мовчазні й невибагливі. На другому місці за симпатіями розташувалися дрібні гризуни- хомячки, пацюки та морські свинки. Є й такі сміливці в рядах офісних працівників, які домоглися у свого керівництва й орендодавця дозволу завести кішку, кролика або, наприклад, змію (трішки екзотики).

Важко не погодитися з тим, що наявність у діловому й строгому офісному просторі якоїсь милої істоти позитивно впливає на загальну атмосферу в команді, підвищуючи корпоративний дух і зближаючи колег. Приймати рішення про те, щоб завести тварину, потрібно колегіально й зі схвалення керівництва. При цьому функції з догляду за твариною теж варто розподілити завчасно, адже тепер це ще один додатковий обов'язок, який ляже на плечі когось із вас.

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання