Скоро

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підтримала IT Fest

За інформаційної підтримки DOPOMOGA IT&Telecom Resources 19 вересня 2015 команда GoIT проводить IT Fest!

Що це таке?

IT Fest — перша практична IT-конференція з фестивальним настроєм та кулуарними знайомствами, яка дає реальну цінність, енергію, план дій і мотивацію для розвитку.

Кому корисний IT Festhttp://goo.gl/NE4Apt?

Junior'ам, які прагнуть швидко розвиватися;

Тим, хто тільки планує почати свою кар'єру в IT.

Чим ми будемо дивувати учасників?

Окрім 20 доповідей у 7 різних напрямах від 14 спікерів рівня senior, ми підготували для тебе щось особливе! Те, від чого ти отримаєш практичну користь і зможеш використовувати відразу ж після івенту! wink emoticon Це — «Interactive Area»!

У Interactive Area на тебе чекають:

CV Crash Test — консультація від IT-рекрутерів;

English Level Crash Test з досвідченим викладачем;

Express advice від гуру FreeLance;

Спілкування з фахівцями у сфері: Frontend, QA, Java, iOS, Android;

Ментори, у яких можна отримати поради для розвитку;

Паркан оголошень;

Квест;

Інші приємні сюрпризи wink emoticon

Online-трансляція для тих, хто не може приїхати.

Що ти отримаєш на IT Fest?

Практичні знання та досвід спікерів, які ти одразу ж зможеш застосовувати на практиці;

Покроковий план розвитку та конкретні рішення від фахівців, які допоможуть тобі стати успішним швидше;

Знайомства, зв'язки, контакти, кількість яких залежатиме лише від твого прагнення спілкуватися!

Розвивайся, спілкуйся і відривайся одночасно на IT Fest!

Дізнатись більше: http://goo.gl/NE4Apt


19 червня команда DOPOMOGA IT&Telecom Resources відвідає #TRU Recruiting Unconference

TRU KIEV 2015 збирає в одному місці справжніх фанів своєї справи - фахівців з пошуку Tech Talents. Учасники будуть ділитись досвідом, обговорювати актуальні проблеми та вирішувати практичні завдання.

Захід відбудеться в рамках серії #TRU Unconference, які проходять по всьому світу. Формат неконференцій був заснований у листопаді 2009 року Біллом Бурманом. Головний акцент у таких заходах робиться на спілкуванні та вільному обміну ідеями. Для учасників існує лише 4 простих правила:

No Presentations
No PowerPoint
No Name Badges
No Pitching

На TRU KIEV паралельно діятимуть 3 треки: Міжнародний (30-40 осіб), Місцевий (30-40 осіб) та Геймінг/Практики (20 осіб).

Місце проведення: вул. Льва Толстого, 3, 4 поверх.


DOPOMOGA IT&Telecom Resources стала спонсором конференції TRU Kiev 2015

Раді повідомити, що DOPOMOGA IT&Telecom Resources стала спонсором конференції TRU Kiev 2015. TRU KIEV 2015 збирає в одному місці справжніх фанів своєї справи - фахівців з пошуку Tech Talents. Учасники будуть ділитись досвідом, обговорювати актуальні проблеми та вирішувати практичні завдання. Подія відбудеться 19 червня, о 10:00 за адресою вул Л. Толстого буд. 3. Приєднуйтесь!

Детальніша інформація за посиланням:


HR in IT: Best Practices Award 2015: премія в галузі високих технологій управління персоналом!

IT-галузь безперечно є найбільш прогресивною і перспективною галуззю економіки України. Основним капіталом IT-галузі є люди. З метою відзначити кращі практики управління людьми компанією RTC, за підтримки Асоціації HRFОRUM, заснована премія HR in IT: Best Practices Award.

Цього року церемонія нагородження переможців відбудеться в рамках Шостої Міжнародної конференції HR-IT`2015, яка пройде 21 травня в Києві.

Номінантом премії може стати будь-яка IT-компанія, що працює на території України. Прийом заявок стартує 15 квітня і триватиме рівно місяць.

Додаткову інформацію Ви можете отримати на сайті www.rtc.ua або електронною поштою info@rtc.ua.

Завантажити Положення про премію, а також анкету номінанта можна тут.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на конференцію HR-IT`2015.

ВАЖЛИВО! Якщо у Вас виникли будь-які складнощі при реєстрації на подію, відправте смс з Вашим ім'ям на телефонний номер 066 1212 493 і Вам зателефонують.


Новини

Human Capital Forum - безмежні можливості для ефективності Вашого бізнесу

23-24 жовтня відбудеться довгоочікувана подія в сфері HR - друга міжнародна виставка -форум з управління людськими ресурсами Human Capital Forum 2013. Це місце зустрічі професіоналів у сфері управління персоналом з різних країн, дискусійний майданчик, експозиція і презентаційна сцена .

«Не дай вам Бог жити в епоху змін», - говорили древні китайські мудреці . Але сучасний світ змінюється з шаленою швидкістю, не залишаючи часу на філософські роздуми. Разом з ним змінюються компанії, покоління, засоби та методи ведення бізнесу, стимулюючи розвиток і зміну ринку в цілому. Правильно організувати і адаптувати роботу персоналу в таких умовах - значить забезпечити половину успіху бізнесу.

Кожна тема, кожне питання і кожен кейс події - це ще одна сторона багатогранної сфери управління людськими ресурсами. Вперше на виставці - форумі Human Capital Forum - новий розділ - «Організація співробітників різних поколінь. Точки дотику життєвих циклів поколінь X і Y». Будуть розкриті наступні питання: зміни в бізнесі, що відбуваються в результаті стрімкого збільшення кількості представників «покоління Y» на ринку праці; шефство молодих співробітників над підлеглими, які за віком могли б бути їх батьками; часта і легка зміна робіт і сфер діяльності молодим поколінням. Як роботодавцям уникнути даних проблем, прагнучи утримати цінний і талановитий персонал в таких умовах?

Ніяких нудних доповідей, тільки конструктивні кейси, живий діалог, бліц-опитування різних поколінь, вирішення конфліктів. Дізнайтеся, які інноваційні підходи, комунікації і технології можуть допомогти у вирішенні даних питань.

Не пропустіть можливість стати учасником найбільшого заходу, присвяченого роботі з людським капіталом, презентувати свою компанію і отримати унікальну інформацію для подальшого розвитку вашого бізнесу. Вчіться ! Спілкуйтеся ! Знайомтеся !

Більш детальна інформація, умови участі та реєстрації на сайті: hcf.kiev.ua.

Оргкомітет : Юлія Біжко, bizhko@confetti.org.ua

+380 44 461 9493, +38 067 214 8590

Учасники форуму-виставки Human Capital Forum: провайдери послуг в галузі управління, навчання, консалтингу, мотивації та підбору персоналу, HR-директори великих компаній, HR-асоціації, Employer branding, C&B, T&D і P&O фахівці, рекрутери, аутсорсингові агентства, event - агентства, школи іноземних мов, бізнес школи, коучі та консультанти, провайдери e-learning, банки і страхові компанії, компанії, що пропонують IT-рішення в області автоматизації HR, провайдери щодо створення безпечних та інноваційних офісів, компанії з досліджень та аналітики, сайти з працевлаштування та тренінгові портали, туристичні та кейтерингові компанії, а також конференц-сервіс.

DOPOMOGA GROUP for CEE Rekruter

From the magazine: "In Cee Rekruter’s continuous tour around the region, we have come across a star in the Ukranian recruitment market. This month we speak with the representative of DOPOMOGA GROUP. A leading independent recruitment agency operating in the Ukraine for the past 19 years, with their headquarters in Kiev." 

There is the article about activity of DOPOMOGA GROUP in the August issue of the Polish magazine CEE Rekruter Magazyn in section "The CEE Rekruter focus on Ukraine".

 

Link to the full article

Link to the magazine page 

Дванадцята щорічна всеукраїнська конференція, присвячена рішенням на базі вільного програмного забезпечення

5 жовтня в Києві матиме місце Дванадцята щорічна всеукраїнська конференція, присвячена розробці та практичному застосуванню рішень на базі вільного програмного забезпечення.

Конференція стане об'єднуючою подією для всіх учасників цього процесу - розробників, інтеграторів, користувачів.

Основними задачами заходу є висвітлення можливості практичного використання рішень на базі вільного ПЗ, огляд існуючих продуктів і перспектив їх розвитку, демонстрація тенденцій переходу на вільне ПЗ у світі, поліпшення взаємодії між розробниками та користувачами.

Учасникам конференції надасться можливість презентувати свій проект аудиторії. Також вони зможуть познайомитися з розробниками та користувачами ПЗ у своїй предметній області, дізнатися більше про те, що відбувається у цьому середовищі.

Запрошуються розробники вільного ПЗ та ПЗ з відкритим вихідним кодом, IT-фахівці, керівники IT-підрозділів, представники академічних установ.

Участь у конференції безкоштовна, необхідна лише реєстрація.

DOPOMOGA IT&Telecom Resources выступає головним HR Партнером конференції.

Детальніше про подію тут: conference.osdn.org.ua

Як виростити рекрутера. Або те, про що зазвичай не кажуть.

10-11 жовтня 2013 року в Києві відбудеться дводенний тренінг Катерини Скібської (Генеральний директор DOPOMOGA Ukraine), призначений для керівників відділів з пошуку, оцінки персоналу та для керівників агентств з підбору персоналу.

Навчання націлене на дослідне розпізнавання у кандидаті природженого рекрутера. Розвиток його здібностей і особистих якостей в очевидний професіоналізм і незаперечний талант. Активні медіації дадуть розуміння як побудувати взаємодії рекрутера з керівником, командою, клієнтами, кандидатами і особистим життям. Значна частина тренінгу відведена під моделювання кар'єрних перспектив рекрутера для забезпечення з ним довгострокових відносин.
  
У своєму тренінгу Катерина Скибська розгляне двадцятирічну практику найму і навчання початківців рекрутерів в DOPOMOGA Ukraine. Критерієм відбору методик стане їх швидкодія: найбільший ефект у стислі терміни.

DOPOMOGA Ukraine - лідер в галузі технологій підбору персоналу. Веде практику з 1994 року. Обслуговує 46% компаній Global500 з оперативною діяльністю в Україні. У 2012 понад 83% доходу було отримано з міжрегіональних проектів для клієнтів, що мають розгалужену мережу локацій на території країни.

Офіси в Україні: Запоріжжя, Донецьк, Київ, Львів, Одеса, Сімферополь, Харків. Територія діяльності: Україна, Росія і Республіка Молдова. Партнери: AIESEC в Україні, BEST в Україні, Access MBA в Україні, Міжнародний Інститут Бізнесу.

Програма тренінгу: за посиланням
Вартість тренінгу: 4900,00 грн + ПДВ
Реєстрація розпочата: за посиланням

Модератор тренінгу
Катерина Шрамченко,
+380 93 825 4011, +380 44 459 8178
З питань участі та рекламної підтримки звертатися
schramchenko@dopomoga.org.ua

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання