Скоро

15 вересня в Києві відбудеться Форум "Приймання непопулярних рішень".

Кожному менеджеру рано чи пізно доводиться приймати непопулярні рішення. Чи можна при цьому уникнути соціального вибуху? Яким повинен стати бізнес в турбулентний час? Відповіді на ці питання ви знайдете саме на Форумі "ухвалення непопулярних рішень".

Метою Форуму є залучення якомога більшої кількості співробітників національного і зарубіжного HR-ринку, почути нові ідеї та інновації, обмінятися досвідом, налагодити конструктивний діалог між менеджерами і персоналом.

Концепція Форуму:
- 1 день
- Спікери форуму - практики бізнесу
- Досвідчені модератори
- Живі дискусії на актуальні теми
- Обмін думками
- Можливість призначити індивідуальну зустріч одному зі спікерів

Аудиторія Форуму: Власники бізнесу, Директора, ТОП-менеджери, Керівники департаментів, HR-Директора.

Спеціально для підписників HR Outlook і DOPOMOGA GROUP діє знижка 10%, при використанні промо-коду "Forum_HROutlook".

Більше інформації про Форум на сайті: http: //up-conference.com/forum-prinyatie-nepopulyarny-h-reshenij/    


Нагадаємо, що Відкриття HR-Bar. Перша зустріч. Київ відбудеться 2 вересня. http://up-conference.com/otkry-tie-hr-bar-pervaya-vstrecha-kiev/ 


IT Recruitment & Management 3.0.

11 червня в Харкові, за інформаційної підтримки DOPOMOGA IT & Telecom Resources, відбудеться наймасштабніше професійна подія в Україні в сфері підбору і управління персоналом в IT - 3 й Міжнародний IT HR Форум: IT Recruitment & Management 3.0.
Цікаво? - Так купуйте квитки!

Використовуй секретне слово "dopomoga_10%" і отримай знижку! :)
Детальніше про захід: http://hrconference.com.ua/ 


iForum 2016 відбудеться 20 квітня

Найбільша IT-конференція України і Східної Європи вже в 8-й раз збере інтернетчиків, бізнесменів, інвесторів і всіх, хто причетний до IT.
Конференція включає п'ять потоків. Це вже традиційні «Інтернет-бізнес / Cтартап»,
«Інтернет-реклама і просування», «Інтернет-технології», а також нові: «Освіта в інформаційну епоху» і «SVOD Europe Conference / Smart Cities Forum».
Крім того, на iForum-2016 представлений на власні очі прототип «розумного міста»: на 600 квадратних метрах розміститься експозиція продуктів в сфері робототехніки, доповненої і віртуальної реальності, розумних будинків і Інтернет речей, цифрового виробництва, поновлюваних джерел енергії, телекомунікацій, а також збору і обробки даних. Можна буде доторкнутися до майбутнього руками - в прямому сенсі цього слова.
Приходьте - і будьте в тренді.
Зареєструватися на конференцію можна на сайті iforum.ua, а отримати додаткову інформацію - по телефону 201 01 03.
Введіть при реєстрації Промокод 939207 і отримаєте знижку 10%.


У Києві пройде Міжнародна конференція HR-IT

Конференція пройде 7 квітня в HUB 4.0. Традиційно, весняна HR-IT пройде в форматі класичної конференції - 2 потоку часових доповідей, спілкування в кулуарах, а також нагородження переможців заснованої в минулому році за підтримки Асоціації HRFORUM премії HR-IT: Best Practices Award.

Уже сьогодні готують свої доповіді Катерина Губарєва (Global HRD Luxoft), Леся Бобик (HRD SoftServe), Олеся Кирильчук (директор по персоналу EPAM Україна), Анна Козакова, Ірина Топіліна і Леся Губа, Вікторія Мусіяченко, Людмила Кузьменко (HR Netcracker Ukraine), Андрій Ніколов.

Конференція HR-IT пройде вже в восьмий раз і основна частина учасників відвідує її не вперше.

Реєстрація, додаткова інформація: +38 066 12 12 493, 044 3626271;  info@rtc.ua;  skype rtc.ua;

https://www.facebook.com/hr.it.ukraine?ref=hl 


Новини

Human Capital Forum - безмежні можливості для ефективності Вашого бізнесу

23-24 жовтня відбудеться довгоочікувана подія в сфері HR - друга міжнародна виставка -форум з управління людськими ресурсами Human Capital Forum 2013. Це місце зустрічі професіоналів у сфері управління персоналом з різних країн, дискусійний майданчик, експозиція і презентаційна сцена .

«Не дай вам Бог жити в епоху змін», - говорили древні китайські мудреці . Але сучасний світ змінюється з шаленою швидкістю, не залишаючи часу на філософські роздуми. Разом з ним змінюються компанії, покоління, засоби та методи ведення бізнесу, стимулюючи розвиток і зміну ринку в цілому. Правильно організувати і адаптувати роботу персоналу в таких умовах - значить забезпечити половину успіху бізнесу.

Кожна тема, кожне питання і кожен кейс події - це ще одна сторона багатогранної сфери управління людськими ресурсами. Вперше на виставці - форумі Human Capital Forum - новий розділ - «Організація співробітників різних поколінь. Точки дотику життєвих циклів поколінь X і Y». Будуть розкриті наступні питання: зміни в бізнесі, що відбуваються в результаті стрімкого збільшення кількості представників «покоління Y» на ринку праці; шефство молодих співробітників над підлеглими, які за віком могли б бути їх батьками; часта і легка зміна робіт і сфер діяльності молодим поколінням. Як роботодавцям уникнути даних проблем, прагнучи утримати цінний і талановитий персонал в таких умовах?

Ніяких нудних доповідей, тільки конструктивні кейси, живий діалог, бліц-опитування різних поколінь, вирішення конфліктів. Дізнайтеся, які інноваційні підходи, комунікації і технології можуть допомогти у вирішенні даних питань.

Не пропустіть можливість стати учасником найбільшого заходу, присвяченого роботі з людським капіталом, презентувати свою компанію і отримати унікальну інформацію для подальшого розвитку вашого бізнесу. Вчіться ! Спілкуйтеся ! Знайомтеся !

Більш детальна інформація, умови участі та реєстрації на сайті: hcf.kiev.ua.

Оргкомітет : Юлія Біжко, bizhko@confetti.org.ua

+380 44 461 9493, +38 067 214 8590

Учасники форуму-виставки Human Capital Forum: провайдери послуг в галузі управління, навчання, консалтингу, мотивації та підбору персоналу, HR-директори великих компаній, HR-асоціації, Employer branding, C&B, T&D і P&O фахівці, рекрутери, аутсорсингові агентства, event - агентства, школи іноземних мов, бізнес школи, коучі та консультанти, провайдери e-learning, банки і страхові компанії, компанії, що пропонують IT-рішення в області автоматизації HR, провайдери щодо створення безпечних та інноваційних офісів, компанії з досліджень та аналітики, сайти з працевлаштування та тренінгові портали, туристичні та кейтерингові компанії, а також конференц-сервіс.

DOPOMOGA GROUP for CEE Rekruter

From the magazine: "In Cee Rekruter’s continuous tour around the region, we have come across a star in the Ukranian recruitment market. This month we speak with the representative of DOPOMOGA GROUP. A leading independent recruitment agency operating in the Ukraine for the past 19 years, with their headquarters in Kiev." 

There is the article about activity of DOPOMOGA GROUP in the August issue of the Polish magazine CEE Rekruter Magazyn in section "The CEE Rekruter focus on Ukraine".

 

Link to the full article

Link to the magazine page 

Дванадцята щорічна всеукраїнська конференція, присвячена рішенням на базі вільного програмного забезпечення

5 жовтня в Києві матиме місце Дванадцята щорічна всеукраїнська конференція, присвячена розробці та практичному застосуванню рішень на базі вільного програмного забезпечення.

Конференція стане об'єднуючою подією для всіх учасників цього процесу - розробників, інтеграторів, користувачів.

Основними задачами заходу є висвітлення можливості практичного використання рішень на базі вільного ПЗ, огляд існуючих продуктів і перспектив їх розвитку, демонстрація тенденцій переходу на вільне ПЗ у світі, поліпшення взаємодії між розробниками та користувачами.

Учасникам конференції надасться можливість презентувати свій проект аудиторії. Також вони зможуть познайомитися з розробниками та користувачами ПЗ у своїй предметній області, дізнатися більше про те, що відбувається у цьому середовищі.

Запрошуються розробники вільного ПЗ та ПЗ з відкритим вихідним кодом, IT-фахівці, керівники IT-підрозділів, представники академічних установ.

Участь у конференції безкоштовна, необхідна лише реєстрація.

DOPOMOGA IT&Telecom Resources выступає головним HR Партнером конференції.

Детальніше про подію тут: conference.osdn.org.ua

Як виростити рекрутера. Або те, про що зазвичай не кажуть.

10-11 жовтня 2013 року в Києві відбудеться дводенний тренінг Катерини Скібської (Генеральний директор DOPOMOGA Ukraine), призначений для керівників відділів з пошуку, оцінки персоналу та для керівників агентств з підбору персоналу.

Навчання націлене на дослідне розпізнавання у кандидаті природженого рекрутера. Розвиток його здібностей і особистих якостей в очевидний професіоналізм і незаперечний талант. Активні медіації дадуть розуміння як побудувати взаємодії рекрутера з керівником, командою, клієнтами, кандидатами і особистим життям. Значна частина тренінгу відведена під моделювання кар'єрних перспектив рекрутера для забезпечення з ним довгострокових відносин.
  
У своєму тренінгу Катерина Скибська розгляне двадцятирічну практику найму і навчання початківців рекрутерів в DOPOMOGA Ukraine. Критерієм відбору методик стане їх швидкодія: найбільший ефект у стислі терміни.

DOPOMOGA Ukraine - лідер в галузі технологій підбору персоналу. Веде практику з 1994 року. Обслуговує 46% компаній Global500 з оперативною діяльністю в Україні. У 2012 понад 83% доходу було отримано з міжрегіональних проектів для клієнтів, що мають розгалужену мережу локацій на території країни.

Офіси в Україні: Запоріжжя, Донецьк, Київ, Львів, Одеса, Сімферополь, Харків. Територія діяльності: Україна, Росія і Республіка Молдова. Партнери: AIESEC в Україні, BEST в Україні, Access MBA в Україні, Міжнародний Інститут Бізнесу.

Програма тренінгу: за посиланням
Вартість тренінгу: 4900,00 грн + ПДВ
Реєстрація розпочата: за посиланням

Модератор тренінгу
Катерина Шрамченко,
+380 93 825 4011, +380 44 459 8178
З питань участі та рекламної підтримки звертатися
schramchenko@dopomoga.org.ua

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання