Скоро

26-27 березня 2016 року відбудеться наймасштабніша HR-recruiiting конференція України IT HR Lifestyle

Друзі, DOPOMOGA IT & Telecom Resources стала інформаційним партнером IT HR LifeStyle unConference і запрошує вас 26-27 березня 2016 в м.Львів. Наймасштабніша HR-recruiiting конференція Україні IT HR Lifestyle дасть можливість послухати найбільш авторитетних представників галузі та навчитися застосовувати отримані знання на практиці.
2 дня конференції, 16 професійних доповідачів, 2 потоку (HR і Recruiting Style).

Кожна тема, обговорена у перший день, буде закріплена практикою на другий. На завершення масштабне afterparty. Більше часу для спілкування з колегами з усієї країни!

Крім того, конференція буде проходити Культурній столиці України - м.Львів. В тебе буде змога побачити місто, предствлене у списку світової спадщини ЮНЕСКО, спробувати найкращу кухню у закладах Львова та відчути всю чарівну атмосферу міста.

Цей weekend ти запам’ятаєш!


21 листопада в Харкові відбудеться IT Recruitment&Managment 3.0

DOPOMOGA IT & Telecom Resources стала інформаційним партнером IT HR Forum, який відбудеться 21 листопада в Харкові.
Використай промо-код dopomoga і отримай 10% знижку!

Мета заходу: зібрати на одному майданчику професіоналів у сфері управління персоналом в IT, а також власників і керівників IT компаній з усієї України для обміну досвідом, обговорення актуальних питань і отримання практичних і ефективних методів управління людськими ресурсами.

Своїм досвідом у цьому році поділяться представники: Ciklum, РА "Indigo", EPAM, Sigma Software, AltexSoft та інших компаній. Всього очікується близько 14 спікерів.

На Форумі паралельно працюватимуть 2 потоку, присвячені рекрутменту і HR.

Детальніше про форум: http://hrconference.com.ua/ 


Менеджмент-тур "HR - партнер для бізнесу: фокус на результат" стартує вже зовсім скоро

16 жовтня DOPOMOGA IT & Telecom Resources запрошує на Менеджмент-тур "HR - партнер для бізнесу: фокус на результат", під час якого з'явиться можливість ознайомитись з практичним досвідом Prom.ua і Luxoft, а також знайти відповіді на питання:


> Як налагодити ефективну взаємодію між бізнес-підрозділами та HR-департаментом?

> Як оцінити вплив корпоративних HR-систем на бізнес-результати?

> Як співробітники HR-департаменту беруть участь у прийнятті управлінських рішень?

Коли: 16 жовтня 2015

Де: м. Київ


Детальніше дивись за посиланням: http://www.iva-mice.com/prom.ua_luxoft.html

Встигни зареэструватися!


DOPOMOGA IT&Telecom Resources стала інформаційним партнером конференції Outsource People Kyiv 2015

23-24 жовтня в Києві, в новому готельному комплексі "Ramada" пройде міжнародна конференція з бізнесу на аутсорсингу розробки ПЗ "Outsource People Kyiv 2015".

http://goo.gl/ZPXtHM

Outsource People збере разом 1000 кращих представників вітчизняного та зарубіжного IT-бізнесу.

Захід буде цікавим тим, хто тільки починає розвивати свій бізнес - директорам малих і середніх компаній і тим, хто вже досяг певних результатів, власникам IT-продуктових компаній, фрілансерам, а також професіоналам і новачкам в HR-, PM-, Sales- і Marketing сферах. Додатково вперше буде проведено ярмарок послуг для IT компаній, а також нагородження кращих професіоналів IT-галузі премією OP Awards. Розважальна програма і ще більш продумана Гейміфікація нетворкінгу змусить вас розповісти про минулий всім ваших близьким.

Приїжджайте в Київ за корисними зв'язками, цікавими доповідями і позитивними емоціями!

P.S. Діють "таючі знижки" і корпоративні ціни на вхідні квитки, встигніть зареєструватися за найкращою ціною.

Прийняти участь: http://goo.gl/3gcZ7m


Новини

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підписала контракт з Saleslion, Фінляндія

Ми щасливі поділитися з вами цією чудовою новиною. Нещодавно DOPOMOGA IT&Telecom Resources успішно підписала договір про співпрацю з фінською компанією Saleslion.

Це агентство є піонером у сфері Інтернет-маркетингу та одним із найбільш активних впроваджувачів так званого “живого” маркетингу в Гельсінкі. Saleslion пропонує такі послуги: SEO, email-маркетинг, SMM, бренд-менеджмент, просування електронної комерції, консалтинг/навчання та багато іншого.

Дякуємо, Saleslion, за довіру. Сподіваємося на довгу й плідну співпрацю.

http://www.saleslion.fi/

Огляд ринку праці ІТ

DOPOMOGA IT&Telecom Resources на основі вітчизняних досліджень прослідкувала, як змінився ринок праці після останніх подій, і виявила основні тенденції.

Політична ситуація в Україні безперечно вплинула на всі сфери життя — ринок ІТ-спеціалістів не став виключенням. За даними Асоціації Інформаційних Технологій України, вітчизняний ринок ІТ-аутсорсингу є найбільш динамічним серед країн Східної і Центральної Європи. Останні три роки цей сектор показував приріст близько 12%. Тим не менш, ріст ринку праці в 2014 році порівняно з 2013 зменшився.

Деякі компанії втратили іноземних клієнтів, деякі — інвесторів. Така тенденція вже спричинила закриття маленьких ІТ-компаній і появу так званих “вільних” експертів. В наступні кілька місяців ринок праці буде частково поповнений кандидатами з продуктових і аутсорсингових компаній, а самі роботодавці потребуватимуть менше спеціалістів. Іншими словами, влітку ІТ-ринок перебуватиме в стані стагнації. У випадку стабілізації політичної ситуації, відбудеться певне нагрівання ринку праці восени.

Як і в попередні роки, найбільший дефіцит спеціалістів спостерігається у сфері програмного забезпечення — особливо це стосується розробки мобільних та веб додатків. Крім того, не вистачає фахівців, які працюють з великими даними.

Дуже чітко прослідковується ще одна тенденція — спеціалізація ринку праці. Приміром, в одних регіонах шукають веб-розробників, у той час як в інших відчувається потреба в розробці Java. Це позитивна тенденція, оскільки вона не лише сприяє активному розвиткові регіональної ІТ-індустрії, але й допомагає роботодавцям більш точно організувати пошук спеціалістів для кожного окремого проекту.

Вагомим є й той факт, що більшість іноземних компаній все-таки не перенесли свої офіси до інших країн, незважаючи на складну економічну й політичну ситуацію в Україні. Тож наш статус одного з найбільших центрів ІТ-аутсорсингу в світі практично не змінився.

Brain Basket Foundation

Нещодавно провідні ІТ-компанії — Ciklum, SoftServe, AVentures, EPAM Ukraine, GlobalLogic, Luxoft Ukraine — разом з новим українським урядом запустили досить амбіційний проект Brain Basket Foundation, мета якого змінити Україну та зробити її “джерелом талантів” для Європи.

Головна ціль, яку ставить перед собою проект — підготовка до 2020 року 100 000 додаткових програмістів, які працюватимуть на стартапах та стратегічних проектах всередині держави (наприклад, електронний уряд). Інші завдання можна окреслити такими сферами:

- розробка навчальних програм у співпраці з урядовими й комерційними установами;
- просування онлайн-освіти, яку пропонують провідні світові виші;
- створення комерційних навчальних центрів;
- залучення найкращих тренерів та лекторів, включаючи й іноземних;
- підтримка студентів, створення стипендій, кредитів і грантів;
- подальше працевлаштування найстаранніших студентів у провідні ІТ-компанії;
- залучення фінансування, іноземного й вітчизняного.

На думку Торбена Мейгарда, СЕО та засновника Ciklum, така ініціатива дає унікальний шанс для розвитку української ІТ-індустрії. Досвід, отриманий під час роботи на ІТ проектах закордоном, зміцнюватиме внутрішній ринок, забезпечуючи висококваліфікованих спеціалістів для впровадження електронного уряду або заснування власних продуктових компаній.

Колишній СОО Ciklum Роман Хміль підкреслює, що Фонд не обмежується лише програмістами, а охопить всі сфери, пов'язані з ринком ІТ.

Детальніша інформація про проект на сайті: http://brainbasketfoundation.com/ 

Тварини на роботі

Колись непопулярне й навіть дике рішення завести на роботі тварину останнім часом швидко знаходить підтримку серед вітчизняних компаній. За статистикою, вже зараз домашніх улюбленців тримають у 15-20 % офісів.

На думку американських дослідників, тварини на робочому місці не лише знижують стрес і піднімають настрій, але й позитивно впливають на продуктивність праці (напевно, в той момент, коли не перебираються по робочій клавіатурі комп'ютера до полиць із папками:)) Найбільш популярні офісні улюбленці — звичайно ж, рибки. Пояснити це дуже легко — мовчазні й невибагливі. На другому місці за симпатіями розташувалися дрібні гризуни- хомячки, пацюки та морські свинки. Є й такі сміливці в рядах офісних працівників, які домоглися у свого керівництва й орендодавця дозволу завести кішку, кролика або, наприклад, змію (трішки екзотики).

Важко не погодитися з тим, що наявність у діловому й строгому офісному просторі якоїсь милої істоти позитивно впливає на загальну атмосферу в команді, підвищуючи корпоративний дух і зближаючи колег. Приймати рішення про те, щоб завести тварину, потрібно колегіально й зі схвалення керівництва. При цьому функції з догляду за твариною теж варто розподілити завчасно, адже тепер це ще один додатковий обов'язок, який ляже на плечі когось із вас.

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання