Скоро

27-28 квітня відбудеться 6-й Міжнародний ICT бізнес-конференція для власників і менеджерів IT-компаній Outsource People 2017 Krakow

27-28 квітня, за інформаційної підтримки DOPOMOGA IT&Telecom Resources, відбудеться бізнес-конференція - Outsource People 2017 Krakow.

Outsource People - це дводенна спеціалізована конференція, яка надихне вас і подарує ключові ідеї для виведення бізнесу на новий рівень.

Конференція збирає представників топ-менеджменту малих і середніх IT-компаній для обміну досвідом і діловими зв'язками. Очікується близько 300 учасників - СЕО, Sales-, BizDev, Marketing-, Project менеджерів.

Outsource People 2017 Krakow організована для сприння розвитку та довгострокового співробітництва польських та українських аутсорсингових компаній-розробників програмного забезпечення. Краків обраний не випадково - це місто лідирує серед центрів IT аутсорсингу в Центральній та Східній Європі за рейтингом Тholons Top 100 Outsourcing destinations.

На конференцыю запрошено виступити успішних підприємців і експертів, щоб учасники отримали практичні знання і уникли помилок в управлінні компанією, а також знайшли партнерів для спільних проектів і познайомилися з колегами. Доповіді пройдуть в 2 паралельні потоки: Business Strategy і Sales & Marketing.

Подробиці програми і реєстрація на сайті: http://outsource-people.com/

Слідкуйте за новинами заходу на Facebook: https://www.facebook.com/events/1445732915493325/

Промо код на 5% знижку - DOPOMOGA.

Організатори: Bright Outsource - консалтингове агентство для IT-компаній.

До зустрічі в Кракові! 


Безкоштовний практичний вебінар «Стилі менеджменту, які нами керують»

У четвер, 3-го листопада о 14:30 і о 18:30 не пропустіть безкоштовний практичний вебінар «Стилі менеджменту, які нами керують» від Павла Моцаря. Реєстрарація вже відкрита: https://goo.gl/u8a48V 
Про що поговоримо?
- 4 стилі менеджменту PAEI
- 3 складових хорошого рішення: Capi
- На закуску: 5 стадій прийняття неминучого.
Бонус: 4 напрямки виходу зі стресу ( «Кристал Пезешкіана»)
Вебінар пройде в підтримку події - конференції по управлінню людьми і командами WOW-IT: PM & HR, Харків, 12-го листопада https://goo.gl/uO0by4 


Друзі! Ми підготували для Вас ПОДАРУНОК - запис 5 корисних відео по управлінні людьми і командами. Реєстрація для отримання подарунка за посиланням https://goo.gl/6S36Rg 
До зустрічі на вебінарі! :)


Практичний безкоштовний вебінар "ТОП-фейлів в управлінні людьми і командами"

24.10 о 14:30 і о 18:30 відбудеться free webinar "ТОП-фейлів в управлінні людьми і командами" від Вікторії Мусіяенко.
У цьому вебінарі провідний HR України поділиться власним досвідом, напрацьованим нею за 13 років в IT-сфері, і позначить топові фейли в управлінні людьми і командами.
У програмі вебінару:
ТОП-10 фейлів при проведенні співбесіди
ТОП-5 фейлів при вступі в нову посаду
ТОП-6 фейлів мотивації
ТОП-7 фейлів при формуванні команд
Реєструйтеся зараз на сторінці http://bit.ly/2ejTX8B , кількість місць обмежена!
Про спікера:
Вікторія Мусіяченко - в IT з 2003 року, директор з персоналу великої IT-компанії (700+ співробітників). Входить до рейтингу ТОП-3 провідних HR-ів України за версією DOU.
Має різнобічний минулий досвід в IT, близько 3-х років працювала Product Owner / PM в продуктовій компанії. З 2007 - ще й «клубозаводчіца», founder шкіл, тренер і організатор івентів, в тому числі конференції по управлінню людьми і командами WOW-IT: HR & PM (Харків, 12-го листопада).
Навіть, якщо на вебінар або на конференцію вирватися не вийшло, то є ще один ПОДАРУНОК - запис 5 корисних відео з управління людьми і командами. Отримайте подарунок за посиланням: http://bit.ly/2dQSFOS 
До речі про подарунки - до 21-го жовтня на конференцію Wow-It: PM & HR ще діє святкова акція для всіх чоловіків - 10% знижка по промокодом WOWmen. Поспішайте, акції місця закінчуються! https://goo.gl/uO0by4 
До зустрічі на вебінарі!


29 жовтня запрошуємо на Форум командоутворення та кар’єри у Львові

29 жовтня у Львові відбудеться Форум командоутворення та кар’єри — конференція, присвячена темам мотивації та розвитку персоналу,створенню ефективних команд, грамотному менеджменту в компанії та кар’єрному росту.

На Форумі Ви дізнаєтесь про:

мотивацію та ефективність працівників, мотивацію в ІТ,

комунікацію та ролі в проектній команді,

лідерство та менеджмент в компанії,

ведення переговорів та вирішення конфліктів,

управління віддаленими командами,

власний розвиток і кар’єру.

Серед спікерів представники компаній Vodafone, Ciklum, Epam, Luxoft та чимало інших.

Конференція збере представників різних сфер бізнесу (в тому числі ІТ-компанії), керівників підрозділів, менеджерів проектів, HR-менеджерів та всіх, хто прагне розвивати власну кар’єру, вміння вести за собою команду та розставляти пріоритети у колективі для досягнення максимального результату.

 Більше інформації можна переглянути на сайті: pmbs.internetdevels.ua та у facebook: www.facebook.com/events/1082534555145025

 Організатори: компанія з веб-розробки InternetDevels (http://internetdevels.com/) та консалтингова компанія PM Business Solution (http://pmbs.com.ua/).  Скориставшись промо-кодом hroutlook10 ви отримаєте 10% знижку!

 


Новини

DOPOMOGA IT&Telecom Resources підписала контракт з Saleslion, Фінляндія

Ми щасливі поділитися з вами цією чудовою новиною. Нещодавно DOPOMOGA IT&Telecom Resources успішно підписала договір про співпрацю з фінською компанією Saleslion.

Це агентство є піонером у сфері Інтернет-маркетингу та одним із найбільш активних впроваджувачів так званого “живого” маркетингу в Гельсінкі. Saleslion пропонує такі послуги: SEO, email-маркетинг, SMM, бренд-менеджмент, просування електронної комерції, консалтинг/навчання та багато іншого.

Дякуємо, Saleslion, за довіру. Сподіваємося на довгу й плідну співпрацю.

http://www.saleslion.fi/

Огляд ринку праці ІТ

DOPOMOGA IT&Telecom Resources на основі вітчизняних досліджень прослідкувала, як змінився ринок праці після останніх подій, і виявила основні тенденції.

Політична ситуація в Україні безперечно вплинула на всі сфери життя — ринок ІТ-спеціалістів не став виключенням. За даними Асоціації Інформаційних Технологій України, вітчизняний ринок ІТ-аутсорсингу є найбільш динамічним серед країн Східної і Центральної Європи. Останні три роки цей сектор показував приріст близько 12%. Тим не менш, ріст ринку праці в 2014 році порівняно з 2013 зменшився.

Деякі компанії втратили іноземних клієнтів, деякі — інвесторів. Така тенденція вже спричинила закриття маленьких ІТ-компаній і появу так званих “вільних” експертів. В наступні кілька місяців ринок праці буде частково поповнений кандидатами з продуктових і аутсорсингових компаній, а самі роботодавці потребуватимуть менше спеціалістів. Іншими словами, влітку ІТ-ринок перебуватиме в стані стагнації. У випадку стабілізації політичної ситуації, відбудеться певне нагрівання ринку праці восени.

Як і в попередні роки, найбільший дефіцит спеціалістів спостерігається у сфері програмного забезпечення — особливо це стосується розробки мобільних та веб додатків. Крім того, не вистачає фахівців, які працюють з великими даними.

Дуже чітко прослідковується ще одна тенденція — спеціалізація ринку праці. Приміром, в одних регіонах шукають веб-розробників, у той час як в інших відчувається потреба в розробці Java. Це позитивна тенденція, оскільки вона не лише сприяє активному розвиткові регіональної ІТ-індустрії, але й допомагає роботодавцям більш точно організувати пошук спеціалістів для кожного окремого проекту.

Вагомим є й той факт, що більшість іноземних компаній все-таки не перенесли свої офіси до інших країн, незважаючи на складну економічну й політичну ситуацію в Україні. Тож наш статус одного з найбільших центрів ІТ-аутсорсингу в світі практично не змінився.

Brain Basket Foundation

Нещодавно провідні ІТ-компанії — Ciklum, SoftServe, AVentures, EPAM Ukraine, GlobalLogic, Luxoft Ukraine — разом з новим українським урядом запустили досить амбіційний проект Brain Basket Foundation, мета якого змінити Україну та зробити її “джерелом талантів” для Європи.

Головна ціль, яку ставить перед собою проект — підготовка до 2020 року 100 000 додаткових програмістів, які працюватимуть на стартапах та стратегічних проектах всередині держави (наприклад, електронний уряд). Інші завдання можна окреслити такими сферами:

- розробка навчальних програм у співпраці з урядовими й комерційними установами;
- просування онлайн-освіти, яку пропонують провідні світові виші;
- створення комерційних навчальних центрів;
- залучення найкращих тренерів та лекторів, включаючи й іноземних;
- підтримка студентів, створення стипендій, кредитів і грантів;
- подальше працевлаштування найстаранніших студентів у провідні ІТ-компанії;
- залучення фінансування, іноземного й вітчизняного.

На думку Торбена Мейгарда, СЕО та засновника Ciklum, така ініціатива дає унікальний шанс для розвитку української ІТ-індустрії. Досвід, отриманий під час роботи на ІТ проектах закордоном, зміцнюватиме внутрішній ринок, забезпечуючи висококваліфікованих спеціалістів для впровадження електронного уряду або заснування власних продуктових компаній.

Колишній СОО Ciklum Роман Хміль підкреслює, що Фонд не обмежується лише програмістами, а охопить всі сфери, пов'язані з ринком ІТ.

Детальніша інформація про проект на сайті: http://brainbasketfoundation.com/ 

Тварини на роботі

Колись непопулярне й навіть дике рішення завести на роботі тварину останнім часом швидко знаходить підтримку серед вітчизняних компаній. За статистикою, вже зараз домашніх улюбленців тримають у 15-20 % офісів.

На думку американських дослідників, тварини на робочому місці не лише знижують стрес і піднімають настрій, але й позитивно впливають на продуктивність праці (напевно, в той момент, коли не перебираються по робочій клавіатурі комп'ютера до полиць із папками:)) Найбільш популярні офісні улюбленці — звичайно ж, рибки. Пояснити це дуже легко — мовчазні й невибагливі. На другому місці за симпатіями розташувалися дрібні гризуни- хомячки, пацюки та морські свинки. Є й такі сміливці в рядах офісних працівників, які домоглися у свого керівництва й орендодавця дозволу завести кішку, кролика або, наприклад, змію (трішки екзотики).

Важко не погодитися з тим, що наявність у діловому й строгому офісному просторі якоїсь милої істоти позитивно впливає на загальну атмосферу в команді, підвищуючи корпоративний дух і зближаючи колег. Приймати рішення про те, щоб завести тварину, потрібно колегіально й зі схвалення керівництва. При цьому функції з догляду за твариною теж варто розподілити завчасно, адже тепер це ще один додатковий обов'язок, який ляже на плечі когось із вас.

Consultant
Онлайн консультант
Поставити питання